loading...
کابینت اماده و پیش ساخته نمایشگاهی روشویی اشپزخانه
123 بازدید : 54 دوشنبه 06 آبان 1398 نظرات (0)

انواع مدل کمد دیواری – جنس بدنه

کمد دیواری تمام لترون

کمد دیواری بدنه لترون با درب ام دی اف

کمد دیواری تمام ام دی اف

کمد دیواری با بدنه پلی گلاس یا هایگلاس

 

انواع مدل کمد دیواری – ویژگی ساختاری

کمد دیواری داری دِراوِر و آینه

کمد دیواری دارای میز آرایش، میز تحریر و میز کامپیوتر

کمد دیواری دارای آویز، طبقات، کشو، دِراوِر با درب ریلی یا لولایی

کمد دیواری دارای تخت خواب تاشو

 

3ـ اجاق‌های بزرگ

یك یا دو اجاق بزرگ تهیه كنید تا فضای آشپزخانه شما كاملاً حرفه‌ای به نظر برسد.

4ـ واحدهای مجزا

واحدهای مجزا تهیه كنید تا از فضای مركزی در اختیار خود به بهترین نحو استفاده كنید. این كار به شما اجازه می‌دهد تا هنگام پخت و پز با دوستان خود هم معاشرت كنید. واحدهای مجزا در واقع یك كابینت مجزا است كه در آشپزخانه‌های بزرگ، در مركز آشپزخانه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یك میز برای انجام امور آشپزی، میزی برای صرف غذا، كمدی برای نگهداری برخی وسایل دم دست‌تر در آشپزخانه و حتی فضایی برای نگهداری انواع وسایل تزئینی در محیط آشپزخانه استفاده شود.

5ـ دیوار و رنگ کردن

دیوارها را سفید رنگ كرده و همه چیز را پشت در‌های بسته قرار دهید تا آشپزخانه شما بیشتر محل استقرار باشد تا محل رفت و آمد عمومی.

آشپزخانه و ناهار خوری

تلفیق محیط آشپزخانه و ناهارخوری به گونه‌ای كه هر دو كارآیی لازم را داشته و در عین حال ماهیت خود را حفظ كنند. كاری بسیار دشواری است. كلید دستیابی به چنین فضایی، استفاده از دكوری است كه ماهیت هر دو حوزه را حفظ كند.


حفظ آشپزخانه / اتاق ناهارخوری

اگر فضای آشپزخانه را باز كرده و وارد اتاق ناهار خوری مجاور آن شده‌اید، لازم نیست كه آشپزخانه را كاملاً Open طراحی كنید. برای حفظ جدایی نسبی هر دو محیط می‌توانید تنها بخشی از دیوار تفكیك كننده این دو فضا را بردارید.


در این راستا از دكور منسجم و همسانی استفاده كنید. رنگ آشپزخانه خود را سفید براق در نظر گرفته و هر چه به طرف اتاق ناهار خوری پیش می‌روید، رنگ‌ها را به سوی قرمز تغییر دهید.

 

طراحی کابینت‌ها

طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد در هر حال در هنگام طراحی کابینت باید دقت نمود که جهت بازشدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده کننده باشد

مزایا و شرایط نگهداری کابینت ام دی اف (MDF)

 

کابینت های آشپزخانه MDF به آسانی تمیز می شوند و به همین دلیل برای استفاده در آشپزخانه بسیار ایده آل و مناسب می باشند. هنگام خرید کابینت های جدید یا روکاری کابینت های قبلی، انتخاب های زیادی پیش رویتان قرار دارد. کابینت ام دی اف (MDF) اغلب گزینه مقرون به صرفه ای می باشد که هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد. ام دی اف (MDF) از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل(Thermofoil) ،تشکیل شده است اما می تواند طوری طراحی شود که بافت چوب را تداعی کند. اگر کابینت های ام دی اف (MDF) را برای خانه تان مد نظر دارید، حتماً، مزایا و معایب (شرایط نگهداری) آن را در نظر بگیرید تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا حمام تان میباشند یا خیر.

 

ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است
مزایا و معایب کابینت های ام دی اف
این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی‌بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، منطقی و مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است.

 

کابینت های هایگلاس
این جنس از کابینت ها را می توان گونه ای متفاوت از ام دی اف ها دانست. این نوع از کابینت ها بسیار شیک و زیبا هستند، سطح براق آن ها می تواند چشم هر کسی را به خودش خیره کند و البته تنوع رنگی بالای آن ها نیز از ویژگی هایی است که باید به آن اضافه کرد. سهولت در تمیز کار نیز از دیگر مواردی است که باعث می شود این کابینت ها خواهان زیادی داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 1,553
  • بازدید کلی : 5,993